Idé dags =)

Tjenare alla mina små bananer jag har kommit på ännu en bra idé :) Det är ju många nuförtiden som snusar däribland jag men alla snus smakar ju inte så gott så tänkte att om man vill ha en snus som smakar gott så borde man göra snus som smakar som chokladkakor =) Fatta vadd gott när det börjar rinna och det smakar choklad. Dunder ju. Smarta idéer jag får ibland fan. blir så när man älskar kakor lika mycket som jag gör. Kanske e lite creepy men ähh vad ska man göra? Kakor e det bästa så punkt slut. Så mina kära bananer om ni har egna idéer så är det bara att säga till så ska jag försöka fixa det så får vi se :) puss o kram mina kära bananer =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0