Shulullu little banan

Shulululu mina kära bananer =) Den här dagen och gårdagen började väldigt bra :) Så fort jag gick upp från sängen så fick jag i mig kakor och choklad hehehe väldigt bra frukost =) Åt vanlig frukost oxå men kakorna va godare :) Man vart pigg direkt ju så om ni e trötta så är det bara att äta kakoooor :D Jag har kommit på en ny bra idé =) Man borde göra en isglass av kakor =) Finns ju mjukglass med kakor men isglass är mycket bättre =) Funkar så länge man sitter inomhus o värmer sig ananrs blire lite kalt vid den här årstiden men e man ute så är det bara att äta varma bullar eller bybakade kakor och varm choklad eller kaffe =) Så till alla er bananer där ute bry er inte om kalorier och kolhydrater är kakaor bara fyfan o sluta babbla :D Puss o kram kära bananer

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0