Wazzaaaa!

Tjenare mina bananer. Nu ska ni få höra en sak här. Jag har försökt ringa rix fm några dagar nu men antingen så är det upptaget eller så svarar dom inte. Hur mycket jag än ringer så kommer jag aldrig fram. Självklart ringer jag för att be dom spela en låt men det jag egentligen tänker på är att prata om kakor och kolla om dom på rixfm oxå gillar kakor lika mycket som mig för annars så vill jag inte ens lyssna på deras radio kanal och jag vill höra vad deras favorit kaka är men nej nej dom svarar inte så har skicka några aega mail så får jag hoppas att dom svarar på dom så jag får veta. Behöver veta vad dom gillar för kakor!!!!! Vi hörs och ses mina kära bananer puss o kram

Kommentarer
Postat av: Rebecca

mohahaha dom vill inte prata med dig, inse älskling <3 ;)

2010-11-05 @ 09:11:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0